Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.lamaya.si
Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Lamaya d.o.o., ki so navedeni v nadaljevanju, veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo, preko spletne strani podjetja Lamaya d.o.o. Jarčeva 35, 2000 Maribor, matična številka 8260028000 , davčna številka 32328486 . Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletno trgovino www.lamaya.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«), katera omogoča nakup kozmetičnih izdelkov, prehranskih dopolnil in drugih izdelkov prek spleta upravlja podjetje Lamaya d.o.o. registrirano za opravljanje tovrstne prodaje (v nadaljevanju kot »Ponudnik«). Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
Opredelitev pojmov v spletni trgovini
V spletni trgovini uporabljamo naslednje pojme:
– Uporabnik spletne trgovine je oseba, ki spletno trgovino uporablja.
– Registrirani uporabnik je uporabnik, ki je opravil registracijo in s tem pridobil vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini.
– Uporabnik hitrega nakupa je uporabnik, ki v spletni trgovini opravi nakup tako, da ne opravi registracije, ampak izbere možnost hitrega nakupa.
– Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko potrošnik ali pravna oseba. Če je kupec pravna oseba, se v polja za vpis podatkov o podjetju vnesejo osebni podatki zakonitega zastopnika pravne osebe. Zaradi izvajanja pravic na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov je treba razlikovati med kupcem, ki je fizična oseba (potrošnik), in kupcem, ki je pravna oseba. Za kupce, ki so pravne osebe, ne veljajo določila ZVPot, ampak določila iz teh splošnih pogojev.
– Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti ponudnika (firma in njen sedež , matična in davčna številka);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- ključne informacije o izdelkih iz ponudbe spletne trgovine;
- informacije o cenah izdelkov;
- način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
- informacije o možnih načinih plačila;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnih načinih vračila izdelkov;.
Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se preko spleta pogosto in hitro spreminja. Vse slike poleg izdelkov so simbolične.
Ponudnik (trgovec) bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Dobavni rok naročila za izdelke na zalogi je praviloma 1–5 delovnih dni. Za izdelke, ki ob naročilu niso na zalogi, je dobavni rok približno 20 dni. Če je potrebno izdelke naročiti in je rok dobave daljši od 14 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskim sporočilom.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi naslednji način dostave oz. prevzema izdelkov:
OSEBNI PREVZEM: Osebni prevzem nudimo na lokaciji podjetja Lamaya d.o.o., na Kardeljevi 73, 2000 Maribor v Kozmetičnem salonu La Maya. Pri izbiri osebnega prevzema paketa je možno plačilo naročila po predračunu ali s plačilno kartico v salonu ali v gotovini.
PO POŠTNEM POVZETJU: Dostavo opravlja Pošta slovenije. Pošta Slovenije dostavljalec bo paket uporabniku dostavil na izbrani naslov za dostavo. Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo. Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil z nižjimi stroški.
Stroški dostave
Stroški dostave paketa so:
– za nakup nad 70,00 € je poštnina brezplačna.
– za nakup do in vključno 70,00 € zaračunamo poštnino 4,50€ + ddv. Velja samo za pošiljanje po Sloveniji. Za pošiljke izven Slovenije se zaračuna višja poštnina glede na državo pošiljanja.
Načini plačila
Ponudnik uporabniku omogoča naslednji način plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- po predračunu, kateri je poslan na e-naslov kupca. Plačilo je možno z nakazilom na TRR Lamaya d.o.o. Kupec pri plačilu predračuna navaja podatke iz omenjenega predračuna. Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejetem plačilu. Dokler ni plačana celotna kupnina, ostane naročeno blago last ponudnika.
V primeru plačila po predračunu se kupec sklicuje na naslednje podatke:
- Lamaya d.o.o. Jarčeva 35, 2000 Maribor
- Nova KBM d.d. IBAN SI56 0451 5000 3492 508
Cene
Vse cene so v evrih € in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. Akcijske cene oz. posebni popusti, veljavni ob nakupu, se ob oddaji naročila samodejno upoštevajo in jih ni treba posebej uveljavljati. Če se akcijska cena ali popust zaradi kakršnega koli razloga ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, mora uporabnik ponudnika o tem predhodno obvestiti in zahtevati popravek obračuna ali odpravo napake v ceni. Če kupec poravna znesek, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je sprejel ceno iz končnega obračuna in pri ponudniku ne uveljavlja naknadnega ugovora. Ponudnik se lahko kljub temu, glede na posamezne okoliščine, po lastni presoji odloči, da kupcu povrne razliko v ceni ali mu izda dobropis za prihodnje nakupe v spletni trgovini.
Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na prodajnih mestih Lamaya d.o.o.
Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.
Kupoprodajna pogodba
Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Za odstop od pogodbe veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Za odstop od pogodbe se uporablja 43. člen Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema naročenih izdelkov ponudniku na kontaktni elektronski naslov info@lamaya.si sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Ponudniku (trgovcu) na naslov Lamaya d.o.o. Kardeljeva 73,2000 Maribor. Ponudnik bo kupnino vrnil najpozneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila. Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 15 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo kopijo originalnega računa.
Reklamacija
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini ter zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko prijavi reklamacijo na e-naslov info@lamaya.si vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in ga obvestil kako bo potekal postopek obravnave reklamacije. Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Politika zasebnosti
Namen te politike je seznaniti obiskovalce spletne strani o varovanju njihove zasebnosti. Zasebnost uporabnikov varujemo:
- z zagotavljanjem anonimnega obiskovanja naše spletne strani.
- podatke potrošnikov (kupcev in obiskovalcev spletne strani) na spletni strani zbiramo, obdelujemo in uporabimo, le v primeru izrecnega predhodnega soglasja potrošnika. Brez pridobljenega izrecnega soglasja ne bomo samodejno zbirali, obdelovali ali uporabljali osebnih podatkov.
- z varnostnimi ukrepi, ki ustrezajo najnovejšemu stanju tehnike.
Odločitev o tem, katere informacije o obisku nam želite zaupati, v celoti prepuščamo vam.
Varstvo osebnih podatkov
Splošno
Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega predala elektronske pošte, za varnost svoje računalniške in tel. naprave pred virusi in zlonamerno programsko opremo z ustreznimi programskimi zaščitami računalnika in drugih naprav ter v primeru registracije za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Uporabniki se z registracijo na spletno stran lamaya.si avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice Kozmetičnega salona La Maya. Prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: info@lamaya.si
Pravice potrošnikov na katere se nanašajo osebni podatki
Vaše potrošnikov v zvezi z osebnimi podatki so:
- pravica do dostopa.
- pravica do dopolnitve, popravka, blokiranja, izbrisa in omejitve obdelave.
- pravica do preklica dane osebne privolitve za obdelavo osebnih podatkov brez vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
Zgornje pravice potrošnik (obiskovalec, kupec) uveljavi tako, da s pisno zahtevo, poslano na elektronski naslov: info@lamaya.si zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje ali izbris osebnih podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim.
- Upravljavec osebnih podatkov
Upravljavec osebnih podatkov, ki nam jih potrošnik (kupec) posreduje je Lamaya d.o.o., ki z osebnimi podatki ravna skladno s svojimi zakonskimi obveznostmi.
Podatki o upravljavcu:
Naziv in naslov: Lamaya d.o.o. Kardeljeva 73,
Poštna številka in kraj: 2000 Maribor
Spletna stran: https://www.estetika-lamaya.si/
E-pošta: info@lamaya.si
Lamaya d.o.o. lahko obdeluje osebne podatke, ki jih pridobi od vas, predvsem kadar:
- uporabljate našo spletno stran,
- uporabljate naše storitve, še zlasti, ko se na spletni strani registrirate in jo uporabljate, kot registrirani uporabnik,
- stopite v stik z nami,
- sodelujete v naših nagradnih igrah,
- sodelujete v naših promocijah,
- nakupujete v naši spletni trgovini
Lamaya d.o.o., od obiskovalcev svojih trgovin in spletnih strani zbira samo tiste podatke, ki jih dobi prostovoljno in od uporabnikov ne zahteva podatkov, ki bi bili pogoj za nakup ali obiskovanje njenih spletnih strani.
Kdo obdeluje osebne podatke uporabnika?
Uporabnikove osebne podatke obdelujejo:
- zaposleni v Lamaya d.o.o., na tistih delovnih mestih na katerih je potrebna obdelava osebnih podatkov posameznikov zaradi narave njihovih nalog,
- pristojni državni organi in nosilci javnih pooblastil v okviru izvajanja zakonskih pristojnosti,
- pogodbeni obdelovalci Lamaya d.o.o.. ki izpolnjujejo zahteve v zvezi z obdelavo osebnih podatkov posameznikov in s katerimi ima Lamaya d.o.o. podpisane ustrezne pogodbe o obdelavi osebnih podatkov posameznikov,
- morebitne druge osebe, kadar imajo zakonsko podlago za pridobitev in obdelavo osebnih podatkov.
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko se uporabnik registrira na naši spletni strani
Namen obdelave osebnih podatkov je zgolj to, da izboljšamo uporabniško izkušnjo, saj si lahko registrirani uporabniki spletne trgovine pogledajo svoje pretekle nakupe, hitreje opravijo nakup v spletni trgovini in da jim izdelke, ki so jih kupili v spletni trgovini dostavimo na želeni naslov. Osebne podatke obdelujemo na podlagi uporabnikove prijave v našo spletno trgovino. Osebni podatki, ki jih obdelujemo so: ime in priimek, elektronska pošta, datum registracije, IP. Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur. V stik z njimi bodo prišli zgolj pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov Lamaya d.o.o. Uporabnikove osebne podatke bomo obdelovali zgolj toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani oziroma do uporabnikovega preklica. Po tem času oz. po vašem preklicu jih bo Lamaya d.o.o. v skladu z zakonodajo, trajno uničil.
Posameznik ima v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov naslednje pravice:
- pravica do vpogleda in popravka,
- pravica do blokiranja,
- pravica do izbrisa ali omejitev obdelave vaših osebnih podatkov,
- pravica do podaje ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov.
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko uporabnik nakupuje v naši spletni trgovini- kot GOST
Namen obdelave osebnih podatkov je zgolj to, da vam izdelke, ki ste jih v spletni trgovini kupili dostavimo na želeni naslov. Osebne podatke obdelujemo na podlagi uporabnikove izrecne privolitve. Osebni podatki, ki jih obdelujemo so: ime in priimek, elektronska pošta, datum registracije, IP. Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur. V stik z njimi bodo prišli zgolj pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov Lamaya d.o.o. Uporabnikove osebne podatke bomo obdelovali zgolj toliko časa, kolikor je potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani oziroma do uporabnikovega preklica. Po tem času oz. po vašem preklicu jih bo Lamaya d.o.o. v skladu z zakonodajo, trajno uničil.
Posameznik ima v zvezi z obdelavo njegovih osebnih podatkov naslednje pravice:
- pravica do vpogleda in popravka,
- pravica do blokiranja,
- pravica do izbrisa ali omejitev obdelave vaših osebnih podatkov,
- pravica do podaje ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov.
Obdelava osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, ko se uporabnik naroči na prejemanje elektronskih novic ( e-obvestila)
Uporabniki se z registracijo na spletno stran www.lamaya.si avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice. Uporabniki prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e- naslov: info@lamaya.si
Namen obdelave osebnih podatkov je zgolj to, da vam lahko posredujemo informacije o raznih pomembnih dogodkih in različnih ponudbah, novostih, primerih dobre prakse, z izobraževalnimi vsebinami, o novih izdelkih ter različne nasvete, priporočila in povabila na različne nagradne igre ipd.
Uporabnikovih osebnih podatkov ne posredujemo nikomur.
Odgovornost
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si prizadeva predstaviti čim bolj točne in posodobljene podatke, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.
Pritožbe, spori in uporaba prava
Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav lahko uporabnik (kupec) kontaktira ponudnika ali pritožbo odda na elektronski poštni naslov info@lamaya.si. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh rešiti morebitne spore. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno krajevno stvarno pristojno sodišče v Mariboru.
Za splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem njegove spletne trgovine in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.lamaya.si.
Spremembe politike zasebnosti
Lamaya d.o.o. si pridržuje pravico občasno posodobiti Politiko zasebnosti skladno s spremembami storitev, na podlagi povratnih informacij uporabnikov in zaradi sprememb predpisov.
Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini.
La Maya team